loading...
سامو ایران پورتال جامع سرگرمی و تفریحی
مسعود بازدید : 434 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)
«م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد/ از مهدي طارمي تقدير مي‌کنيم

خلاصه اي از مطلب :

خ.دانشجو - 13دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : «م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد/ از مهدي طارمي تقدير مي‌کنيم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




محمدزاده: «م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد - خبرگزاري تسنيم

3 ساعت قبل ... از طارمي تقدير مي‌کنيم. محمدزاده: «م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد ... ن) شناخته مي‌شود دستگير شده و بازجويي از وي صورت مي‌گيرد. ... پهلوانانه و ارزشمند مهدي طارمي بازيکن حال حاضر باشگاه پرسپوليس به دليل شرکت در مراسم ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري صاحب خبر

از طارمي تقدير مي‌کنيم · محمدزاده: «م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد .... [ ايبنا] به مناسبت 15 شعبان، ميلاد ناجي و مصلح جهاني امام مهدي صاحب‌الزمان (عج) ... دبير پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر: «من در برگزاري اين جشنواره از حمايت و همراهي ...

آدرس : کليک کنيد
titreno.ir | تيترنو

کبدي را در عراق فعال مي کنيم/ حذف 9 کبدي کار به خاطر تغيير ت. ... محمدزاده: «م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد خبرگزاري تسنيم ?? دقيقه پيش. خبرگزاري تسنيم: رئيس کميته اخلاق از اهداي تقديرنامه به بازيکن پرسپوليس به ... نشست خبري تمرين عصر امروز تيم ملي راس حضور اميدابراهيمي و مهدي طارمي برگزار مي گردد.

آدرس : کليک کنيد
الف - جنايت براي جلوگيري از افشاي رابطه پنهاني

اين مرد گفت: «من و همسرم به‌عنوان راننده سرويس، کار مي‌کنيم و هرروز بعدازظهر با هم از خانه خارج مي‌شويم سپس ... را نقدي بپردازد، من هم قبول کردم ولي هرچه منتظر ماندم از مينا خبري نشد تا اينکه فهميدم او کشته شده است». ... بنابر اين گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقيقات از او ادامه دارد. ... غافلگيرشدن مهدي طارمي در فرودگاه رياض  ...

آدرس : کليک کنيد
توضيحات محسني اژه‌اي در مورد دادگاه مهدي هاشمي، شکايت ناطق‌نوري ...

4 آگوست 2014 ... بنا به تشخيص قاضي اين دادگاه غير علني برگزار شده است. ... اين احتمال وجود دارد که در ادامه رسيدگي به اين پرونده با تشخيص قاضي محاکمات علني برگزار شود. ... من از کساني که به اين موضوع انتقاد مي‌کنند و مسئوليت هم دارند تعجب مي‌کنم و ... چند نفر از سازمان ثبت اسناد تحت تعقيبند که دستگير شده‌اند که محاکمه يا ...

آدرس : کليک کنيد
اجتماعي » تاييد بازداشت يک مدير شهري با اتهام امنيتي

خبرنگاري درباره‌ آخرين اقدامات انجام شده در رابطه با برخ. ... کرد و در ادامه با تقدير از اقدام به‌موقع نيروي انتظامي در بازداشت عاملان اسيدپاشي تهران، ... من درخواست حل شدن مشکل را داشتم و بشتر مشکلات در زمينه پزشکي است. .... در اين زمينه انجام شده است، البته اين اقدامات بستگي به اين دارد که تحقيقات منجر به بازداشت افراد شود يا خير؟

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - نگاهي به حرکت قابل تقدير مهدي طارمي

2 روز پيش ... تا اين که مهدي طارمي با اقدامي منحصر به فرد در حالي که خود فاقد خودرو شخصي ... هايي امثال مهدي طارمي در اين برهه زماني براي فوتبال کشور غنيمت است. اين حرکات آن قدر در فوتبال ما کمياب شده که مي بايست حتي محافل ... مظلومي: استقلالي‌ها از من برنامه خواسته‌اند ولي هنوز ارائه نکرده‌ام ... ادامه تمرينات تيم ملي در دستگردي ...

آدرس : کليک کنيد
طارمي: شادي پس از گلم سياسي نبود - گام نيوز

14 آوريل 2015 ... به گزارش "گام نيوز"، مهدي طارمي درباره سوال عادل فردوسي پور پيرامون اينکه نام فاميلي‌اش ... از نظر من، چپپ زدن قاعده خودش را دارد و معمولا دروازه‌بانان در وسط قرار نمي‌گيرند. ... طارمي ادامه داد: بايد از هم‌وطنان عرب زبان‌ که در ايران زندگي مي‌کنند عذرخواهي کنم که تصور ... پدرم خونسردتر از من است و کمتر از من صحبت مي‌کند.

آدرس : کليک کنيد
عامل برداشت غيرمجاز از حساب شهروند بوشهري دستگير شد - گام نيوز

15 آوريل 2015 ... وي ادامه داد: در تحقيقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سايبري و انجام ... شد، برداشت‌کننده غيرمجاز طي مراحل متعدد اقدام به خريد اينترنتي کرده است. ... وي افزود: جوان دستگير شده به برداشت غيرمجاز و خريد اينترنتي از حساب ... خود را براي پرداخت قبض تلفن همراهش در اختيار من گذاشت من نيز وسوسه شدم و ...

آدرس : کليک کنيد
طارمي: اين بار به الهلال گل بزنم بايد گريـه کنم! - گام نيوز

21 مه 2015 ... گام نيوز: پس از اتمام ديدار پرسپوليس با الهلال مهدي طارمي پديده جوان ... (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) من نمي‌دانم چرا آن همه حرف و حديث درست شد و النصري‌ها شكايت ... بله، پدرم سال‌هاست در اين عرصه فعاليت مي‌كند و اولين مربي من بوده است. ... محسن بنگر با پاي مصدوم تو را كول كرد و به رختكن برد معلوم مي‌شود كه خيلي به تو علاقه دارد؟

آدرس : کليک کنيد
دستگيري عامل برداشت غير مجاز از حساب بانکي يک بوشهري - گام نيوز

15 آوريل 2015 ... وي ادامه داد: در تحقيقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سايبري و ... شد از همکاران مالباخته است در يکي از شهرستان‌هاي استان بوشهر شناسايي و ضمن ... وي افزود: جوان دستگير شده به برداشت غيرمجاز و خريد اينترنتي از حساب ... پرداخت قبض تلفن همراهش در اختيار من گذاشت من نيز وسوسه و به وسيله اطلاعات ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «حميد درخشان» - صفحه ?

ما حميدرضا علي‌عسگر، مهدي طارمي و عباس‌زاده و نورمحمدي را به دليل مصدوميت و محروميت در ... حميد درخشان به دو بازيکنان جوان تيمش جايزه داد و از عملکردشان تقدير کرد. ... به نظر من پرسپوليس به شرايط مطلوب رسيده و در حال حاضر حميد درخشان دست بازتري .... وي ادامه داد: تيم بنيادکار از نظر فيزکي بسيار قدرتمند است و از قديم‌الايام تيم‌هاي ...

آدرس : کليک کنيد
در رابطه با «پديده» فردي بازداشت نشده/صدور قرار مجرميت براي «بابک ...

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
اژه‌اي: از احمدي‌مقدم تحقيق نشده است / دستور دادستان درباره ... - فکرشهر

وي گفت: اميدواريم دادگاه بتواند سريعتر به اتهاماتي که در اين پرونده وجود دارد مطابق حق و قانون رسيدگي کند. سخنگوي قوه قضائيه در ادامه نشست خبري از صدور احکام جديد براي برخي از ... حکم دو نفر از زندانيان آمريکايي به اتهام جاسوسي قطعي شده است ... وي گفت: من اين موضوع را پيگيري کردم و حرف‌هايي که برخي سايت‌ها در اين باره زده ...

آدرس : کليک کنيد
بايگاني - مطالب - نسيم جنوب

فوتبال استان بوشهر پر است از استعدادهايي که من مهدي طارمي در مقابل آنها ديده هم نمي شوم. ... عبدالمحمد شعراني از برگزاري طرح تقدير از معلمان جوان اشاره کرد و افزود: در روز معلم از ... اين نيروها با انگيزه قوي در درون احزاب قديمي يا جديد متشکل شده اند و درجه ... سالانه ??.? هزار کيلو وات برق مصرف مي‌کند که بيشترين مصرف در کشور دارد.

آدرس : کليک کنيد
قضايي - خبرنامه ايران

اين مقام قضايي ادامه داد: در اين شهرک خانمي به‌صورت عريان به خيابان آمده بود که پرونده .... نفر متهم در همين زمينه دستگير شده و تحقيقات از وي براي روشن شدن قضيه ادامه دارد. ... بر اساس اين حکم که در تاريخ 18 فروردين 1394 صادر شده است، سيد احمد معتمدي به .... جهانيان از سپاه هم تقدير مي‌کند و معتقد است نيروهاي نظامي ايراني ابهت خاصي ...

آدرس : کليک کنيد
عامل برداشت غيرمجاز از حساب شهروند بوشهري دستگير شد - گام نيوز

15 آوريل 2015 ... وي ادامه داد: در تحقيقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سايبري و انجام ... شد، برداشت‌کننده غيرمجاز طي مراحل متعدد اقدام به خريد اينترنتي کرده است. ... وي افزود: جوان دستگير شده به برداشت غيرمجاز و خريد اينترنتي از حساب ... خود را براي پرداخت قبض تلفن همراهش در اختيار من گذاشت من نيز وسوسه شدم و ...

آدرس : کليک کنيد
طارمي: اين بار به الهلال گل بزنم بايد گريـه کنم! - گام نيوز

21 مه 2015 ... گام نيوز: پس از اتمام ديدار پرسپوليس با الهلال مهدي طارمي پديده جوان ... (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) من نمي‌دانم چرا آن همه حرف و حديث درست شد و النصري‌ها شكايت ... بله، پدرم سال‌هاست در اين عرصه فعاليت مي‌كند و اولين مربي من بوده است. ... محسن بنگر با پاي مصدوم تو را كول كرد و به رختكن برد معلوم مي‌شود كه خيلي به تو علاقه دارد؟

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «حميد درخشان» - صفحه ?

ما حميدرضا علي‌عسگر، مهدي طارمي و عباس‌زاده و نورمحمدي را به دليل مصدوميت و محروميت در ... حميد درخشان به دو بازيکنان جوان تيمش جايزه داد و از عملکردشان تقدير کرد. ... به نظر من پرسپوليس به شرايط مطلوب رسيده و در حال حاضر حميد درخشان دست بازتري .... وي ادامه داد: تيم بنيادکار از نظر فيزکي بسيار قدرتمند است و از قديم‌الايام تيم‌هاي ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «مجتبي محرمي»

مهدي طارمي اين روزها اميد اول هواداران پرسپوليس براي باز کردن دروازه حريفان شده و شايد ... کاپيتان سابق پرسپوليسي‌ها مي گويد:«باشگاه پرسپوليس صد تا اسطوره دارد.». مجتبي محرمي مرد فراموش‌نشدني فوتبال ايران مدتي است سکوت اختيار کرده و کمتر ... وي ادامه داد: من در اين مدت شرمنده مردم شدم و از همه آشنايان و دوستاني که پيگير حالم ...

آدرس : کليک کنيد
در رابطه با «پديده» فردي بازداشت نشده/صدور قرار مجرميت براي «بابک ...

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
اژه‌اي: از احمدي‌مقدم تحقيق نشده است / دستور دادستان درباره ... - فکرشهر

وي گفت: اميدواريم دادگاه بتواند سريعتر به اتهاماتي که در اين پرونده وجود دارد مطابق حق و قانون رسيدگي کند. سخنگوي قوه قضائيه در ادامه نشست خبري از صدور احکام جديد براي برخي از ... حکم دو نفر از زندانيان آمريکايي به اتهام جاسوسي قطعي شده است ... وي گفت: من اين موضوع را پيگيري کردم و حرف‌هايي که برخي سايت‌ها در اين باره زده ...

آدرس : کليک کنيد
بايگاني - مطالب - نسيم جنوب

فوتبال استان بوشهر پر است از استعدادهايي که من مهدي طارمي در مقابل آنها ديده هم نمي شوم. ... عبدالمحمد شعراني از برگزاري طرح تقدير از معلمان جوان اشاره کرد و افزود: در روز معلم از ... اين نيروها با انگيزه قوي در درون احزاب قديمي يا جديد متشکل شده اند و درجه ... سالانه ??.? هزار کيلو وات برق مصرف مي‌کند که بيشترين مصرف در کشور دارد.

آدرس : کليک کنيد
قضايي - خبرنامه ايران

اين مقام قضايي ادامه داد: در اين شهرک خانمي به‌صورت عريان به خيابان آمده بود که پرونده .... نفر متهم در همين زمينه دستگير شده و تحقيقات از وي براي روشن شدن قضيه ادامه دارد. ... بر اساس اين حکم که در تاريخ 18 فروردين 1394 صادر شده است، سيد احمد معتمدي به .... جهانيان از سپاه هم تقدير مي‌کند و معتقد است نيروهاي نظامي ايراني ابهت خاصي ...

آدرس : کليک کنيد
عامل برداشت غيرمجاز از حساب شهروند بوشهري دستگير شد - گام نيوز

15 آوريل 2015 ... وي ادامه داد: در تحقيقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سايبري و انجام ... شد، برداشت‌کننده غيرمجاز طي مراحل متعدد اقدام به خريد اينترنتي کرده است. ... وي افزود: جوان دستگير شده به برداشت غيرمجاز و خريد اينترنتي از حساب ... خود را براي پرداخت قبض تلفن همراهش در اختيار من گذاشت من نيز وسوسه شدم و ...

آدرس : کليک کنيد
طارمي: اين بار به الهلال گل بزنم بايد گريـه کنم! - گام نيوز

21 مه 2015 ... گام نيوز: پس از اتمام ديدار پرسپوليس با الهلال مهدي طارمي پديده جوان ... (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) من نمي‌دانم چرا آن همه حرف و حديث درست شد و النصري‌ها شكايت ... بله، پدرم سال‌هاست در اين عرصه فعاليت مي‌كند و اولين مربي من بوده است. ... محسن بنگر با پاي مصدوم تو را كول كرد و به رختكن برد معلوم مي‌شود كه خيلي به تو علاقه دارد؟

آدرس : کليک کنيد
دستگيري عامل برداشت غير مجاز از حساب بانکي يک بوشهري - گام نيوز

15 آوريل 2015 ... وي ادامه داد: در تحقيقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سايبري و ... شد از همکاران مالباخته است در يکي از شهرستان‌هاي استان بوشهر شناسايي و ضمن ... وي افزود: جوان دستگير شده به برداشت غيرمجاز و خريد اينترنتي از حساب ... پرداخت قبض تلفن همراهش در اختيار من گذاشت من نيز وسوسه و به وسيله اطلاعات ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «حميد درخشان» - صفحه ?

ما حميدرضا علي‌عسگر، مهدي طارمي و عباس‌زاده و نورمحمدي را به دليل مصدوميت و محروميت در ... حميد درخشان به دو بازيکنان جوان تيمش جايزه داد و از عملکردشان تقدير کرد. ... به نظر من پرسپوليس به شرايط مطلوب رسيده و در حال حاضر حميد درخشان دست بازتري .... وي ادامه داد: تيم بنيادکار از نظر فيزکي بسيار قدرتمند است و از قديم‌الايام تيم‌هاي ...

آدرس : کليک کنيد
در رابطه با «پديده» فردي بازداشت نشده/صدور قرار مجرميت براي «بابک ...

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
اژه‌اي: از احمدي‌مقدم تحقيق نشده است / دستور دادستان درباره ... - فکرشهر

وي گفت: اميدواريم دادگاه بتواند سريعتر به اتهاماتي که در اين پرونده وجود دارد مطابق حق و قانون رسيدگي کند. سخنگوي قوه قضائيه در ادامه نشست خبري از صدور احکام جديد براي برخي از ... حکم دو نفر از زندانيان آمريکايي به اتهام جاسوسي قطعي شده است ... وي گفت: من اين موضوع را پيگيري کردم و حرف‌هايي که برخي سايت‌ها در اين باره زده ...

آدرس : کليک کنيد
بايگاني - مطالب - نسيم جنوب

فوتبال استان بوشهر پر است از استعدادهايي که من مهدي طارمي در مقابل آنها ديده هم نمي شوم. ... عبدالمحمد شعراني از برگزاري طرح تقدير از معلمان جوان اشاره کرد و افزود: در روز معلم از ... اين نيروها با انگيزه قوي در درون احزاب قديمي يا جديد متشکل شده اند و درجه ... سالانه ??.? هزار کيلو وات برق مصرف مي‌کند که بيشترين مصرف در کشور دارد.

آدرس : کليک کنيد
قضايي - خبرنامه ايران

اين مقام قضايي ادامه داد: در اين شهرک خانمي به‌صورت عريان به خيابان آمده بود که پرونده .... نفر متهم در همين زمينه دستگير شده و تحقيقات از وي براي روشن شدن قضيه ادامه دارد. ... بر اساس اين حکم که در تاريخ 18 فروردين 1394 صادر شده است، سيد احمد معتمدي به .... جهانيان از سپاه هم تقدير مي‌کند و معتقد است نيروهاي نظامي ايراني ابهت خاصي ...

آدرس : کليک کنيد
گزارش کامل فارس از مراسم تقدير از فعالان سياسي و رسانه‌اي پيشتاز ...

27 ژانويه 2015 ... موسوي تصريح کرد: ما امروز جمع شده ايم تا از اين عناصر تقدير کنيم چرا که مردم .... اشاره و تأکيد کرد: سؤال من از وزير نفت همچنان باقي است و پيگيري مي‌کنيم که ... داشتيم که تحقيق و تفحص اول مربوط به سال 84 بود و تا سال 85 هم ادامه داشت و ... مي‌کنيم مي‌بينيم که آقاي يزدان‌پناه يزدي ارتباط نزديکي به مهدي هاشمي دارد.

آدرس : کليک کنيد
90/ قهر حسن‌زاده 14 روزه شد!

15 دسامبر 2014 ... من نمي‌دانم اين رسم کجاست که از تماشاگر متخلف تقدير کنند. درخصوص دليل غيبت‌هاي حسن‌زاده و اينکه اوضاع کنوني تا کي ادامه دارد هم بايد از ... و غيبت ما از لحاظ شرعي اميد کسي را که در حقش ظلم شده نااميد مي‌کند. ... اخبار مرتبط براي اين خبر ثبت نشده است ... حرف هاي نکونام و قوچان نژاد درس عبرتي براي مهدي طارمي!

آدرس : کليک کنيد
عباسي خطيبي خاطر دو ميليارد ميليون تراکتورسازي شکايت ه | ورزشي ...

2 روز پيش ... وي افزود: صحبت نکردن جرم شده و به اين خاطر از ما انتقاد مي‌کنند. ... چندي پيش کريم انصاري‌فرد از اسپانيا به من زنگ زد و او شنيده بود که ... از آنها انتظار دستگيري داشتيم. ... عباسي در ادامه يادآور شد: در باشگاه به روي همه باز است و مي‌توانيد تمام .... نگاهي به حرکت قابل تقدير مهدي طارمي ... طارمي ? پيشنهاد خارجي دارد ...

آدرس : کليک کنيد
از نظر سنجي درباره محبوبيت روحاني وحقوق سالانه احمدي نژاد تا پيام - قدس

14 مارس 2015 ... نتايج تحقيقات صورت گرفته توسط پژوهشگران آمريکايي حاکي از آن ... اين سازمان همچنين به ادامه مخالفت مسؤولان عربستاني با ورود نمايندگان ... کارکر گفت: " بلافاصله فهميدم اين چيزي نيست که، حداقل براي من، با توجه به نقشم، سازنده باشد. ..... بسياري مي‌کند که جاي تقدير دارد اما دولت در بخش‌هاي ديگر کند است.

آدرس : کليک کنيد
اظهارات محسني‌اژه‌اي درباره «پديده»، «علاء‌الدين»، «نامه مطهري»

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
آيات القرمزي - بلاگفا

وزارت كشور بحرين آيات القرمزي را فرا خوانده تا در مورد ظلمي كه به وي شده تحقيق كند ... عبدالله در ادامه سخنان خود افزوده است: "آنان با اين كار مي خواهند بگويند علي رغم ... حق هراس دارد، افزود: سخن حق، حقيقت رژيم منامه را برملا مي‌سازد و همين امر باعث شده كه اين ... القرمزي با بيان اينكه به‌صورت مشروط از زندان آزاد شده‌ام، گفت: به من خبر داده شد كه ...

آدرس : کليک کنيد
علم‌الهدي: تجاوز جده ريشه سياسي دارد نه اخلاقي/ نظر سردار نقدي درباره ...

در رصدخانه تيتر و خلاصه‌اي از مهم‌ترين اخباري که اطلاع از آن‌ها ممکن است براي مخاطبان مهم و ... واکنش کاربران فضاي مجازي توسط وزير امورخارجه کشورمان همچنان ادامه دارد. ... به دو نوجوان ايراني، با بيان اينکه من معتقد هستم اين کار يک جنايت و فاجعه اخلاقي ... حمله سعودي‌ها به پيج مهدي طارمي در اينستاگرام با واکنش متقابل هزاران ايراني و حمله ...

آدرس : کليک کنيد
اين روزها کافه‌داري مي‌کنم/ نقد را به خاطر پول کنار نگذاشتم

2 روز پيش ... مهدي طارمي در کوچه جوانمردان فوتبال ايران ..... فراستي نيز درباره علاقه‌اش به نقد گفت: من از ??، ?? سالگي در ستون خوانندگان مجله فردوس مي‌نوشتم. ... به مرور وارد ادبيات شدم و خواندن را به صورت جدي ادامه مي‌دادم. ... او ?? سال است از پيش ما رفته و دلم خيلي برايش تنگ شده است. ... جامعه ما به خنده نياز دارد، خنده‌هاي غير مبتذل.

آدرس : کليک کنيد
گزارش کامل فارس از مراسم تقدير از فعالان سياسي و رسانه‌اي پيشتاز ...

27 ژانويه 2015 ... موسوي تصريح کرد: ما امروز جمع شده ايم تا از اين عناصر تقدير کنيم چرا که مردم .... اشاره و تأکيد کرد: سؤال من از وزير نفت همچنان باقي است و پيگيري مي‌کنيم که ... داشتيم که تحقيق و تفحص اول مربوط به سال 84 بود و تا سال 85 هم ادامه داشت و ... مي‌کنيم مي‌بينيم که آقاي يزدان‌پناه يزدي ارتباط نزديکي به مهدي هاشمي دارد.

آدرس : کليک کنيد
90/ قهر حسن‌زاده 14 روزه شد!

15 دسامبر 2014 ... من نمي‌دانم اين رسم کجاست که از تماشاگر متخلف تقدير کنند. درخصوص دليل غيبت‌هاي حسن‌زاده و اينکه اوضاع کنوني تا کي ادامه دارد هم بايد از ... و غيبت ما از لحاظ شرعي اميد کسي را که در حقش ظلم شده نااميد مي‌کند. ... اخبار مرتبط براي اين خبر ثبت نشده است ... حرف هاي نکونام و قوچان نژاد درس عبرتي براي مهدي طارمي!

آدرس : کليک کنيد
عباسي خطيبي خاطر دو ميليارد ميليون تراکتورسازي شکايت ه | ورزشي ...

2 روز پيش ... وي افزود: صحبت نکردن جرم شده و به اين خاطر از ما انتقاد مي‌کنند. ... چندي پيش کريم انصاري‌فرد از اسپانيا به من زنگ زد و او شنيده بود که ... از آنها انتظار دستگيري داشتيم. ... عباسي در ادامه يادآور شد: در باشگاه به روي همه باز است و مي‌توانيد تمام .... نگاهي به حرکت قابل تقدير مهدي طارمي ... طارمي ? پيشنهاد خارجي دارد ...

آدرس : کليک کنيد
از نظر سنجي درباره محبوبيت روحاني وحقوق سالانه احمدي نژاد تا پيام - قدس

14 مارس 2015 ... نتايج تحقيقات صورت گرفته توسط پژوهشگران آمريکايي حاکي از آن ... اين سازمان همچنين به ادامه مخالفت مسؤولان عربستاني با ورود نمايندگان ... کارکر گفت: " بلافاصله فهميدم اين چيزي نيست که، حداقل براي من، با توجه به نقشم، سازنده باشد. ..... بسياري مي‌کند که جاي تقدير دارد اما دولت در بخش‌هاي ديگر کند است.

آدرس : کليک کنيد
اظهارات محسني‌اژه‌اي درباره «پديده»، «علاء‌الدين»، «نامه مطهري»

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
آيات القرمزي - بلاگفا

وزارت كشور بحرين آيات القرمزي را فرا خوانده تا در مورد ظلمي كه به وي شده تحقيق كند ... عبدالله در ادامه سخنان خود افزوده است: "آنان با اين كار مي خواهند بگويند علي رغم ... حق هراس دارد، افزود: سخن حق، حقيقت رژيم منامه را برملا مي‌سازد و همين امر باعث شده كه اين ... القرمزي با بيان اينكه به‌صورت مشروط از زندان آزاد شده‌ام، گفت: به من خبر داده شد كه ...

آدرس : کليک کنيد
علم‌الهدي: تجاوز جده ريشه سياسي دارد نه اخلاقي/ نظر سردار نقدي درباره ...

در رصدخانه تيتر و خلاصه‌اي از مهم‌ترين اخباري که اطلاع از آن‌ها ممکن است براي مخاطبان مهم و ... واکنش کاربران فضاي مجازي توسط وزير امورخارجه کشورمان همچنان ادامه دارد. ... به دو نوجوان ايراني، با بيان اينکه من معتقد هستم اين کار يک جنايت و فاجعه اخلاقي ... حمله سعودي‌ها به پيج مهدي طارمي در اينستاگرام با واکنش متقابل هزاران ايراني و حمله ...

آدرس : کليک کنيد
اين روزها کافه‌داري مي‌کنم/ نقد را به خاطر پول کنار نگذاشتم

2 روز پيش ... مهدي طارمي در کوچه جوانمردان فوتبال ايران ..... فراستي نيز درباره علاقه‌اش به نقد گفت: من از ??، ?? سالگي در ستون خوانندگان مجله فردوس مي‌نوشتم. ... به مرور وارد ادبيات شدم و خواندن را به صورت جدي ادامه مي‌دادم. ... او ?? سال است از پيش ما رفته و دلم خيلي برايش تنگ شده است. ... جامعه ما به خنده نياز دارد، خنده‌هاي غير مبتذل.

آدرس : کليک کنيد
گزارش کامل فارس از مراسم تقدير از فعالان سياسي و رسانه‌اي پيشتاز ...

27 ژانويه 2015 ... موسوي تصريح کرد: ما امروز جمع شده ايم تا از اين عناصر تقدير کنيم چرا که مردم .... اشاره و تأکيد کرد: سؤال من از وزير نفت همچنان باقي است و پيگيري مي‌کنيم که ... داشتيم که تحقيق و تفحص اول مربوط به سال 84 بود و تا سال 85 هم ادامه داشت و ... مي‌کنيم مي‌بينيم که آقاي يزدان‌پناه يزدي ارتباط نزديکي به مهدي هاشمي دارد.

آدرس : کليک کنيد
90/ قهر حسن‌زاده 14 روزه شد!

15 دسامبر 2014 ... من نمي‌دانم اين رسم کجاست که از تماشاگر متخلف تقدير کنند. درخصوص دليل غيبت‌هاي حسن‌زاده و اينکه اوضاع کنوني تا کي ادامه دارد هم بايد از ... و غيبت ما از لحاظ شرعي اميد کسي را که در حقش ظلم شده نااميد مي‌کند. ... اخبار مرتبط براي اين خبر ثبت نشده است ... حرف هاي نکونام و قوچان نژاد درس عبرتي براي مهدي طارمي!

آدرس : کليک کنيد
عباسي خطيبي خاطر دو ميليارد ميليون تراکتورسازي شکايت ه | ورزشي ...

2 روز پيش ... وي افزود: صحبت نکردن جرم شده و به اين خاطر از ما انتقاد مي‌کنند. ... چندي پيش کريم انصاري‌فرد از اسپانيا به من زنگ زد و او شنيده بود که ... از آنها انتظار دستگيري داشتيم. ... عباسي در ادامه يادآور شد: در باشگاه به روي همه باز است و مي‌توانيد تمام .... نگاهي به حرکت قابل تقدير مهدي طارمي ... طارمي ? پيشنهاد خارجي دارد ...

آدرس : کليک کنيد
از نظر سنجي درباره محبوبيت روحاني وحقوق سالانه احمدي نژاد تا پيام - قدس

14 مارس 2015 ... نتايج تحقيقات صورت گرفته توسط پژوهشگران آمريکايي حاکي از آن ... اين سازمان همچنين به ادامه مخالفت مسؤولان عربستاني با ورود نمايندگان ... کارکر گفت: " بلافاصله فهميدم اين چيزي نيست که، حداقل براي من، با توجه به نقشم، سازنده باشد. ..... بسياري مي‌کند که جاي تقدير دارد اما دولت در بخش‌هاي ديگر کند است.

آدرس : کليک کنيد
اظهارات محسني‌اژه‌اي درباره «پديده»، «علاء‌الدين»، «نامه مطهري»

5 ژانويه 2015 ... معاون اول قوه قضاييه خاطرنشان کرد: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که در سالگرد ... ولايتمدار ما کرد جاي تقدير و تشکر دارد و مجددا از مردم عزيزمان تشکر مي‌کنم. ... گفت: من قائل به اين نيستم که اين مبلغ وجود دارد ولي مسائل مطرح شده قابل بررسي است. ... قرار آزادند، اما از بيش از 50 نفر به عنوان مطلع و متهم تحقيق شده است.

آدرس : کليک کنيد
آيات القرمزي - بلاگفا

وزارت كشور بحرين آيات القرمزي را فرا خوانده تا در مورد ظلمي كه به وي شده تحقيق كند ... عبدالله در ادامه سخنان خود افزوده است: "آنان با اين كار مي خواهند بگويند علي رغم ... حق هراس دارد، افزود: سخن حق، حقيقت رژيم منامه را برملا مي‌سازد و همين امر باعث شده كه اين ... القرمزي با بيان اينكه به‌صورت مشروط از زندان آزاد شده‌ام، گفت: به من خبر داده شد كه ...

آدرس : کليک کنيد
علم‌الهدي: تجاوز جده ريشه سياسي دارد نه اخلاقي/ نظر سردار نقدي درباره ...

در رصدخانه تيتر و خلاصه‌اي از مهم‌ترين اخباري که اطلاع از آن‌ها ممکن است براي مخاطبان مهم و ... واکنش کاربران فضاي مجازي توسط وزير امورخارجه کشورمان همچنان ادامه دارد. ... به دو نوجوان ايراني، با بيان اينکه من معتقد هستم اين کار يک جنايت و فاجعه اخلاقي ... حمله سعودي‌ها به پيج مهدي طارمي در اينستاگرام با واکنش متقابل هزاران ايراني و حمله ...

آدرس : کليک کنيد
اين روزها کافه‌داري مي‌کنم/ نقد را به خاطر پول کنار نگذاشتم

2 روز پيش ... مهدي طارمي در کوچه جوانمردان فوتبال ايران ..... فراستي نيز درباره علاقه‌اش به نقد گفت: من از ??، ?? سالگي در ستون خوانندگان مجله فردوس مي‌نوشتم. ... به مرور وارد ادبيات شدم و خواندن را به صورت جدي ادامه مي‌دادم. ... او ?? سال است از پيش ما رفته و دلم خيلي برايش تنگ شده است. ... جامعه ما به خنده نياز دارد، خنده‌هاي غير مبتذل.

آدرس : کليک کنيد



«م.ن» دستگير شده است و تحقيقات ادامه دارد/ از مهدي طارمي تقدير مي‌کنيم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 4,886
  • بازدید کلی : 65,037